Καρέκλα γραφείου Melani με διπλό ύφασμα Mesh χρώμα γκρι - μαύρο 66,5x70x102/112εκ.
Τεχνικές προδιαγραφές:
- Με εξαιρετικά ανθεκτικό ατσάλινο πλαίσιο καλυμμένο με επίστρωση χρωμίου καθρέφτη.
- Με διπλό ύφασμα Mesh ενισχυμένο με ίνες αραμιδίου.
- Με εργονομικό σχήμα πλάτης που συμφωνεί με το ανατομικό σχήμα του ανθρώπινου σώματος.
- Με δερμάτινα, μαλακά μπράτσα.
- Με εξαιρετικά άνετο κάθισμα από ισχυρό διπλό ύφασμα Mesh.
- Με μηχανισμό ανύψωσης που κρατά τα πέλματα στο πάτωμα ώστε να αποτραπεί η συστολή των αγγείων των ποδιών.
- Με βάση από polycarbonate.
- Ιδανική για τον οικιακό σας χώρο εργασίας και τον επαγγελματικό σας εξοπλισμό.
Διαστάσεις καρέκλας:
- Μήκος: 66,5 εκ.
- Πλάτος: 70 εκ.
- Ύψος: 102 / 112 εκ.
- Ύψος καθίσματος: 41 / 51 εκ.
Παρατηρήσεις:
Το προϊόν παραδίδεται αμοντάριστο, σε εργοστασιακή συσκευασία και με αναλυτικό οδηγό συναρμολόγησης.
Η χρωματική απόχρωση του προϊόντος ενδέχεται να διαφέρει ελαφρώς σε σχέση με την φωτογραφική απεικόνισή του στην οθόνη σας.
-
Features:Αμορτισέρ
-
Seat Material:Ύφασμα
Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών (courier).