ΚΟΥΝΙΑ ANGEL ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ AST 90*200*100
Παράγεται από ξύλο οξιάς και mdf υψηλής αντοχής και ποιότητας.
Aρχικά λειτουργεί ως βρεφική κούνια με ενσωματωμένη τη σιφινιέρα, η οποία μπορεί να λειτουργήσει και ως αλλαξιέρα με την προσθήκη του ειδικού στρώματος αλλαγής του μωρού. το στρώμα ρυθμίζεται σε 2 θέσεις, από 0 -6μηνών στην πάνω θέση για μεγαλύτερη άνεση της μητέρας τους πρώτους μήνες ζωής του μωρού και από 6+ μηνών στην δεύτερη θέση για ασφάλεια του μωρού, καθώς μεγαλώνει και γίνεται πιο κινητικό.
Υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας τρίτης θέσης ακόμη πιο χαμηλά,από 12 + , τοποθετώντας τάβλες στις τραβέρσες του μονού κρεβατιού πριν την μετατροπη (δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή). μετατρέπεται σε κρεβάτι μονό (προεφηβικό ) και σιφινιέρα αποθήκευσης ρούχων.
Διατίθεται σε διάφορους χρωματισμούς της αρεσκείας σας.
*η σιφινιέρα διαθέτει 3 ευρύχωρα συρτάρια και ένα ντουλάπι με ένα ράφι για την αποθήκευση των βρεφικών ρούχων και λευκών ειδών του μωρού σας .
-
Υλικό Κατασκευής:Ξύλο
-
Πλάτος:70
Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών (courier).