BALENO-W Set Κήπου - Βεράντας: Τραπέζι + 2 Πολυθρόνες Μέταλλο Καφέ - Wicker Brown
Σετ Κήπου - Βεράντας
BALENO Set
Αποτελείται από:
*** 2 τεμάχια Πολυθρόνες
Ε2401,0 BALENO-W Πολυθρόνα Μεταλ.Καφέ/Brown Wicker
BALENO-W Πολυθρόνα Dining / Τραπεζαρίας Κήπου - Βεράντας / Στοιβαζόμενη
Εξωτερικές Διαστάσεις:
52x60x72cm
Κάθισμα:
Μήκος 37cm
Βάθος 36cm
Ύψος 43cm
Πλάτη:
Μήκος 31cm
Εσωτερικό Ύψος 34cm
Εξωτερικό Ύψος 72cm
Μπράτσα:
Μήκος 35cm
Εσωτερικό Ύψος 18cm
Εξωτερικό Ύψος 60cm
Πλάτη - Κάθισμα:
Brown Wicker
Σκελετός:
Μέταλλο Καφέ
Στοιβαζόμενη
Η δυνατότητα στοίβαξης της πολυθρόνας BALENO-W σας προσφέρει
ευκολία κατά την μεταφορά και κατά την αποθήκευση.
*** 1 τεμάχιο Τραπέζι
Ε2400W BALENO Τραπέζι Φ60cm Μεταλλικό Καφέ
BALENO Τραπέζι Στρογγυλό Εξωτερικού Χώρου , Κήπου - Βεράντας
Διαστάσεις:
Διάμετρος: Φ60cm
Ύψος: 70cm
Σκελετός:
Μέταλλο Ηλεκτροστατική Βαφή
Απόχρωση Καφέ
Επιφάνεια:
Γυαλί Tempered / Πάχος 5mm
Διάφανο Waterwave
Είδος K/D
Προέλευση: P.R.C.
-
Διαστάσεις:Table:Φ60x70 Armchair:52x60x72
-
Υλικό Κατασκευής:Μέταλλο
Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών (courier).