Καρέκλα Επαγγελματική PANDORA Φυσικό Ξύλο 48x48x88cm
Διαστάσεις: 48x48x88cm
Χρώμα: φυσικό
Σκελετός: ξύλο φτελιάς
Καρέκλα κλασικού σχεδιασμού, ειδικά διαμορφωμένη για επαγγελματική χρήση τοσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους
Ο σκελετός της είναι φτιαγμένος από ολόκληρο πραγματικό ξύλο φτελιάς που είναι γνωστό για την εξαιρετική ανθεκτικότητα και την αντοχή του ενάντια στο νερό και την υγρασία που δεν φθείρεται εύκολα και δεν σαπίζει, αυτό την κάνει ιδανική για χρήση σε εξωτερικούς χώρους
Ευρύχωρο στρογγυλό κάθισμα που απογειώνει την άνεση της καρέκλας και προσθέτει στο στυλ της
Ψηλή καμπυλωτή πλάτη που δένει αρμονικά με τα ψηλά μπράτσα της σε ένα φανταστικό σύνολο που προσθέτει στην λειτουργικότητα της
Μεγάλα πόδια για μεγαλύτερη στιβαρότητα
Μια καρέκλα εξαιρετικής ποιότητας και παραδοσιακής αισθητικής που θα ταιριάξει και θα συμπληρώσει οποιοδήποτε χώρο και που θα προσφέρει ατελείωτες ώρες ξεκούραστης χρήσης λόγω της ποιότητας της και εργονομικής κατασκευής της
-
Υλικό Καθίσματος:Ξύλο
Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών (courier).